.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی تانکرهای سیمان گندم حمل می کنند؟!
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از شرایط نامناسب ماشینهای حمل آرد در مازندران انتقاد کرد و گفت: در مورد حمل گندم از بندر امیر آباد گزارش رسیده که ماشین ها پودر سیمان به بندر حمل کرده و در راه برگشت گندم بار می زنند...
وقتی تانکرهای سیمان گندم حمل می کنند؟!

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با اشاره به اینکه دولت تسهیلات ویژه ای برای نوسازی نانوایی ها در استان اختصاص داده است، گفت: کیفیت نان در نانوایی های استان مازندران بسیار پایین است.

ولی الله فرزانه بعداز ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون تعزیرات گندم، آرد و نان استان در ساری افزود: مادامی که غله و اتحادیه خبازان تعهدی در قبال افزایش کیفیت مناسب نان صورت ندهند هیچ تغییر و افزایشی در نرخ تعیین شده نان صورت نمی گیرد.

وی سنتی اداره شدن نانوایی ها را یکی از دلایل نا مناسب کیفیت نان دانست و تصریح کرد: نوع سیلوها، نگهداری گندم، نوع آرد و انبار کردن و نگهداری آن، بهداشت محیط نانوایی و مهارت کارگران در تولید نان مناسب تاثیر گذار است.

محمدتقی باقری، فرماندار بهشهر نیز به وضع نامناسب حمل آرد در بهشهر اشاره کرد و گفت: ماشینهای توزیع آرد از ماشین مخصوص حمل آرد نیست و اکثر این خودروها نیسان هستند.

وی وضعیت بهداشتی خودروهای حمل آرد در شهرستان را بسیار نامناسب و نگران کننده اعلام کرد و خواستار همکاری بیشتر شرکت غله با فرمانداری بهشهر شد.

باقری همچنین بیان داشت: با توجه به جمعیت شهرستان تعداد خبازی های موجود پاسخگوی نیاز مردم نیست.

عبدالله ملکی، فرماندار نور نیز در سخنانی توزیع آرد در روستاها توسط غله را بسیار مشکل و نامناسب اعلام کرد و گفت: توزیع آرد در مناطق محروم و روستاهای صعب العبور از مشکلات عدیده بوده و گاها تا پنج ماه در روستا آرد توزیع نمی شود.

دبیر شورای کمیسیون تعزیرات آرد و نان چالوس از وجود کیسه های آرد دولتی در آزاد پزهای این شهرستان خبر داد و گفت: 110 کیسه آرد دولتی در آزاد پزهای کلاردشت مشاهده شد.

وی متذکر شد: فرمانداری شهرستان چالوس و نماینده غله به توزیع آرد نسبت به نمایندگان پخش آرد در کلاردشت و چالوس اعتراض داشته اند اما تاکنون کسی جوابگو نبوده است.

وی همچنین گفت: در حالی از توزیع یک تریلی آرد خیس در شهرستان جلوگیری می شود که نمایندگان غله، توزیع آرد خیس را با آرد خشک مخلوط و توزیع کرده و به خبازی ها تحویل دادند که بالطبع در کیفیت نان تاثیر گذار بود.

محمدرضا حیدری، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور نیز گفت: مشکلات موجود در خصوص نحوه توزیع آرد در مازندران از حدود 10 سال گذشته تاکنون وجود داشته و دلیل این مشکلات زیرساختهای موجود در استان است.

وی بیان داشت: در مازندران هر دو روز سهمیه آرد توزیع می شود این در حالیست که در استانهای دیگر هر 10 روز انجام می شود .

حسن مکرمی رستمی، مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز از شرایط نامناسب ماشینهای حمل آرد در استان انتقاد کرد و بیان داشت: در مورد حمل گندم از بندر امیر آباد گزارش رسیده که ماشین ها پودر سیمان به بندر حمل کرده و در راه برگشت گندم بار می زنند.

وی متذکر شد: ماشینهای حمل آرد از پوشش مخصوص استفاده کنند و بر چسب مخصوص حمل ویژه آرد داشته باشند./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.